Tiengemeten

Pontkaartjes kopen bij infopunt

Een pontkaartje kun je kopen in het Infopunt Nationaal Landschap Hoeksche Waard/Tiengemeten aan de vaste wal. Het infopunt is tot 31 oktober van dinsdag tot en met zondag tussen 9.30 en 16.30 uur geopend. Op tijden dat het infopunt is gesloten, kun je buiten terecht bij de kaartautomaat.
Let op: Op de pont kun je geen kaartje kopen, kom dus op tijd om voor vertrek in het infopunt of bij de kaartautomaat een kaartje te kopen!

Prijzen

Retour Nieuwendijk – Tiengemeten:

Hoogseizoen: 1 april - 1 november

Een kaartje voor een retour Nieuwendijk – Tiengemeten

Volwassenen € 6,00

Kinderen € 4,--

Kinderen tot 2 jaar mogen gratis mee.

Leden van Natuurmonumenten krijgen € 2,00 korting op vertoon van de ledenpas.

Vaartijden vanaf Nieuwendijk

Adres: Nieuwendijk 1, 3284 KR Zuid-Beijerland

Bij de afvaart is een groot parkeerterrein, waar u gratis kunt parkeren.

Vertrektijden

De pont vaart alle dagen van de week tussen 10.00 en 17.00 uur op ieder heel uur. Terugvaart van het eiland is 10 minuten later.

Bij drukke dagen vaart de pont extra. Houd dan rekening met extra wachttijden.

Voor vragen kunt u bellen met T (0900) 32 42 526 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

• Hits: 2083